And we fall back into the same patterns, same routine.

Tisdag: mamma hämtade mig i smedby vid halv 11 tiden, kom hem, duschade och fixade till mig och vid halv 2 tiden kom klara till mig. var på banken, var på willys och träffade almida, ottilia & emmsi, åkte tuffe, var på donken med annie o klara, var o gick lite i hanemåla och sedan vid halv 9 kom klaras mamma och hämtade oss så då åkte vi vidare till alsterbro. det var mysmys och väldigt roligt fick vi när vi var framme! klara o jag kollade även på en skräck film som skulle ha skrämt upp hela USA.. då fick vi båda samma tanke, ''eeeh..hur klena är dom där borta egentligen?'' haha, efter allt så somnade vi riktigt sent.

Onsdag: skulle dela säng med klara inatt och när jag vaknar så ligger inte människan där?! haha, dock låg hon på golvet och sov?.. haha, konstig brud :D kom hem hit till nybro vid 2 och har inte gjort mycket sen dess, ska ut och gå med cajsa när hon kommer hem från kalmar och sen blir det säkert annie ikväll. :) men nu ska jag dra, hejs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback