Random shit.

Godmorgon långa och korta, starka och svaga, fulla och nyktra! Kände att det var dags för lite gästbloggande nu! Eran värd för denna gång är ingen mindre än Samuel, mer känd som Schmeul i folkmun.. Näää men vad ska jag säga, 14 bast, galen musiker, kan skapa musik ur mer eller mindre allt som kan låta. Nybros kändaste snubbe, vet ni inte vem jag är så är ni retarded, efterblivna och allt liknande. Går i samma klass som Klara Karlsson, alsterbros mest IQ befriade fjortis, lika smart som en jävla sten. Nejmen, jag ska inte klaga! Hela klassen kunde ju varit som henne, då hade jag fan tagit semester på heltid... ! Seriöst, det är rena rama tortyren, varje rast, varenda ledig stund har man Klara mindre än 10 meter ifrån sig, alltid skrattandes! Hon skrattar åt allt, även om man är seriös! Har verkligen inte orken att ge ett exempel, bättre att fråga mig in real life så att säga. Nåväl, nu ska jag se klart min lilla film, "Fighting" från 2009, har redan sett den en gång mendet var ett tag sen, den är bra! Men nu är det dags för mig att säga tack och hej leverpastej.
Fan, glömde nästan. Leverpastej-"vanlig" leverpastej är normalt gjord på grislever och fett fläsk. Många använder bredbar leverpastej på sina mackor. Min personliga åsikt om leverpastej är: FÖRBJUD SKITEN, KRIMINALISERA DEN, MAKE IT OLAGLIGT!! Vedervärdig äcklig jävla smörja! just ja, jag skulle sova. Godnatt gott (ont folk som läser denna blogg! ;)) folk, nu ska jag nana kudden för imorgon är det onsdag! Träffa allt folk från nybban igen, det blir fettt med 2 t! Hasta la vista, pasta da kista! Godnatt! ;)

/Samuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback