tack

tack så mycket samuel för ditt korta inlägg. kunde de inte varit lite längre? du får tänka på det nästa gång! men idag har jag som sagt varit med almida hemma hos sin mamma. va sjukt längesen jag var dääär :o. inte klokt att tiden går så fort men jaja. hade faktiskt rätt kul :D men när jag kom hem så fortsätta jag och kolla på AA. sjukt många avsnitt.. hehe :). men snart ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon, vi hörs!

Jag: samuel?
samuel: aaa
jag: du ser ut som en bonde. (pekar på tröjan)
samuel: -.-


Bilder från spanskan idag :)




Kommentarer
Postat av: E M A . W O R L D - foto&design

sv: Härligt! :} allt fint?

2011-01-13 @ 16:50:34
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback