min helg

fredag:
i fredags åkte annie, jag & klara in till kalmar för att shoppa lite. träffade även stina och alle där inne, trevligt :D hittade tyvärr bara ett par byxor på gina, men nöjd endån! :) sen iallafall så tog klara och jag bussen hem till hennes pappa och åt pizza och godis på kvällen. mysigt :D

lördag:
vi vaknade redan vid halv 9 och sedan stack vi till modehuset och kollade lite där och åt även på IKEA. vi gick sedan hem och lyckades inte jätte bra med det. haha! men vi kom iallafall hem till slut :) mamma och pappa kom iallafall o hämtade mig runt 5 och sen stack vi till lindsdal för att träffa ett par. hade en trevlig kväll hos dom, så det var toppen! =)

söndag: kom hem på natten så sov nog fram till 11. inte gjort ett skit mer idag, känner att jag måste ta tag i mitt liv och börja städa lite. sedan slänger jag på en film och lägger mig och kollar på den. :) sedan blir det one tree hill ikväll, nice! :) vi kanske hörs senare, puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback