livet leker så lek tillbaka

''jag önskar jag kunde vara hos dig ikväll, förlåt för allt ont jag sagt.''

vaknade runt 11 duschade och gick hem till annie och säga hejdå innan hon skulle iväg till stockholm! kommer sakna henne :(. gick iallafall ut med cajsa senare, var ute med både milton och cleo. dock inte samtidigt så det har gått rätt mycket idag :D efter jag kom hem så åt jag och lite och kollade på jönssonligan! bra skit det där asså :D men nu ska jag hem till almida och busa lite med henne och peter! vi hörs imorgon eller ikväll. puss


Lars Winnerbäck – Du hade tid

världens finaste låt och världens bästa lasse. ♥



Kommentarer
Postat av: ida :) ♥

sv: oja! de va superbra! :)

hade du de sötis? :)<3

2011-01-04 @ 23:27:12
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback