if it means a lot to you.

bloggade aldrig igår för att klara hängde med mig hem efter skolan och hann aldrig när jag kom hem. men kan lova att såhär mycket som jag skrattade igår har jag inte skrattat på länge :D annie kom vid 6 och då stack vi 3 till donken och gjorde allt och inget. höhö. stack senare på kvällen till ishallen, så kom nog hem runt halv 10 eller nåt. :) tackar iallafall brudarna för en bra kväll! ♥

Nu har jag iallafall precis fixat klart mig och vid 8 ska jag till cajan. sen nu på morgonen ska vi till folkan och kolla på någon film som handlar om mobbing. kommer dock inte ihåg vad den heter :). sen iallafall när jag kommer hem så ska jag plugga på min älskade spanska. japp, de är vad jag ska göra! vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: hannah

Va med på min blogga och rösta och ge förslag ( läs mera om de på bloggen )

www.hannahisabelllarsson.blogg.se

Pusspuss!

2011-01-21 @ 16:12:46
URL: http://hannahisabelllarsson.blogg.se/
Postat av: emma

svar: yää, själv gillar den riktigt mycket! :D

2011-01-23 @ 13:36:31
URL: http://emmanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback