första dagen på 2011

igår vid 5 kom min moster och hennes man hit och även jossan. :) åt och hade kul, sedan vid 8 åkte jag till hanemåla för att fira nyår med vanessa, tanja, stephanie & tami. lyckat blev det för den delen också! :D hade jätte kul! och vi gick heller aldrig och la oss under natten så jag har varit vaken hur länge som helst nu. känner ibland nu att jag kan somna vilken minut som helst men just nu är jag inte ett dugg trött! ikväll ska jossan, jag och simon & hans kompisar käka pizza. riktigt nice! blir kanske också är med annie, cajsa & ebba ikväll. men inget bestämt än! :) men nu hade jag tänkt dunka lite musik och inte göra så mycket mer :D skriver senare tror jag, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

så jäkla fin bild :)<3

2011-01-01 @ 20:07:05
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback