26/1 -onsdag

skolan va väl helt okej, flöt på bra! efter skolan hängde klara med mig hem, var helt oplanerat men trevligt! stack först till willys med kimme och sedan hem. hann inte göra något förren kvinnan skulle till bussen och åka hem. vi hade iallafall skit kul när klara skulle kolla om det gick senare bussar och när hon sitter i telefonen för att komma till sin tur så säger en röst:

''du har nu flyttats fram i kön, var god vänta. ''
Klara: MEEEEEEEEEEEEN!! jag behåller min plats i kön..

hahaha! hon är för rolig :D senare idag har jag knappt gjort någonting, mormor kom en liten stund sen har jag skrivit lite på min deckare och suttit vid datorn. helt okej onsdag! men nu ska jag ner och blåsa håret, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback