tack emmi!

''det här är mitt liv, jag lever min dröm, har tagit mig hit utan någon rast eller sömn.''
gillar lååååten :)

men iallafall, tillbaka till denna dag! helt okej, gick rätt snabbt idag i skolan, skönt. :) ikväll har jag varit hemma hos ääännie, kul brud detdära. hihi! imorgon är det kort idag i skolan, rätt underbart :D sen hänger klara med mig hem, mindre underbart.. hahah nädå. ja juste, vill tacka emma nystedt för den fina headern! :D hon är toppen. :D men nu ska jag fixa lite, ha en fin kväll. puss & godnatt

Du är min Gud


Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå
 


Kommentarer
Postat av: emma

hihi vaarsågod! :D<3

2011-02-02 @ 21:29:44
URL: http://emmanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback