ottilia gästbloggar, yaaaao!

ebba bad mig gästblogga och jag får väl göra det för hennes skull då. haha! 
hm.. jaha, vad ska jag skriva om då?
ebba är söt, snäll, rolig blablabla
nae men jag kan ju berätta för er att mitt sportlov har varit jättekul och jag längtar redan till nästa lov. påsklov då alltså! tur att det är det snart. (hehe) 

ja juste, jag kanske ska presentera mig också:
jag heter ottilia, driver en egen blogg <--- i'm pro, så läs! tycker om att spela fotboll och umgås med mina vänner o.s.v. jag bor i alstermo och går i sjunde klass i älghultskolan. trivs mycket bra på den skolan och sååå.. hm.. spelar fotboll i madesjö och ÄLSKAR verkligen det laget. sjukt goa människor! 

men oj, klockan är 22:22 just NU. haha! någon tänker på mig (a) tjalala. har ni hört att när klockan är 22:22 så är det någon som tänker på er, fybubblan vad coolt. nu har jag bestämt mig för att jag ska avsluta detta inlägget och sen ska jag sova. och imorgon ska jag träna, yes! vad ska ni göra imorgon? :) hihi

natti



Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg :D

2011-03-03 @ 00:42:32
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback