jobbig torsdag


''Är det så här det känns att va lycklig?
Det är inga problem
Är det så här det känns att va lycklig?
Det är inga problem, det är inga problem''
_____________________________________________________________________________________

hej, denna dagen har varit riktigt jobbig! när jag kom hem från skolan satte jag mig ner och pluggade i 2 timmar på allt möjligt. så jävla mycket på en och samma gång. hatar det! sen runt 7 tiden så gick annie och jag ut en runda. pratade om lite allt möjligt, kom sedan hem vid halv 9 och satta mig här och snackar med julia. annars inget mer, ska nog försöka sova snart iallafall. :) vi hörs imorgon! puss & godnatt ♥

här får ni en bild på stolpskottet, du är så töntig. men du duger endån!
dock är det sjukt tråkigt att du ska flytta till växjö :(

Kommentarer
Postat av: ida :) ♥

hej sötis :)

allt bra?

kramisar :)<3

2011-02-04 @ 16:49:50
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback