you turned out to be the best thing I never had

Idag har jag inte gjort ett smack! Och jag känner mig allt för väl, inte blev det någon No gjord här inte.. hehe.. Vani och stefania kom hit idag runt kvart över 12 och stannade till halv 2. Saknar dom redan men dom kommer få det bra/kul i bosnien :) Imorgon ska jag dra mig till skolan, dock kommer det bli helt onödigt. Vi gör ingenting på spanskan, sen på so:n ska jag till sjukgymnastien och sen på idrotten ska jag inte vara med. Det blir en chill dag iallafall, efter klockan 4 ska jag till kalmar med Annie och Klara och köpa julklappar. Sen kommer denna helg bestå av väldigt mycket plugg. Ska nu blåsa håret och fixa lite, ha de ungdomar!
-

Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

fin ebba! :)

2011-12-15 @ 21:33:46
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: jonna

sv: ska du säga din sockertopp ;*

2011-12-15 @ 22:40:08
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback