Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge.

Hej! Inte skrivit på några dagar men jag har haft fullt upp!!
Igår kom jag hem från mormor och morfar, har varit där sen i söndags, Agnes och jag var på mellandagsrean och där hittade vi lite smått och gått! Kom hem vid 7 och sen stack Cajsa och jag ner till sporthallen för att kolla på när Almida spelade. :) Höll även på att avlida i sporthallen när cajsa och jag får en flygande boll precis emellan oss. Jävlar allså! haha, men vi överlevde! Idag ska jag försöka få kort på allt jag har fått i julklapp och även visa vad jag hittade i kalmar igår. Vi får se när dem bilderna kommer upp för senare ikväll ska jag vara med Annie! Puss, vi hörs!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback