Timon är här och hälsar på!!

Hallå där! Skolan rullade på som alla onsdagar, efter skolan var jag med Simon och handlade julklappar med honom. Så nu är allt fixat tills julafton! :) När jag kom hem var lille jullebulle här och sen fixade vi käk från amigo, gott! Hon är fortfarande kvar och hela kvällen har bestått av barnprogram, julkalendern, mobilspel (anteckna att kvinnan är 20 år..) ''ta den här, den kan vara bra att ha!!'' HAHAH! Imorgon taggar jag spökbollen, går ej ut från planen tills jag och min klass har vunnit, sådeså. Nu ska jag fixa fram en shorta och slips, ciao bella!
-
-
Spelet som gör er beroende.. Bör ej spelas   /Julia och Ebba

Kommentarer
Postat av: nimo

hello ebba fint blogg du har

gärna kommentera min kram

2011-12-22 @ 19:27:42
URL: http://nimomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback