Måndag

Dagen har varit upp och ner. Hade läxförhör i no och en stor huvudvärk. På kvällen var jag ute med milton och annie, letade igenom hela nybro för en chocklad kalender men det finns ingenstans?????? Man borde fan ha de någonstans, det är bara en femte december idag?! Vad sur man blir. Och när jag kom hem fick jag se världens finaste klipp som min lilla klara hade gjort till mig. Det var sjukligt fint så jag föll tårar, gosunge! Nu har jag snackat med samuel hela kvällen om massa nödvändiga grejer. Han är en bra pojk den killen :D Men nu ska jag sova, taggar en sjukt tråkig tisdag. Det är nu man är på topp grabbar ;)
-
Goa flickor

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

Haha så söta! älskar din mössa btw:)

2011-12-06 @ 20:01:33
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: VICKAN THE KINF

lägg upp filmen här ebba??????? p.s gillar din blogg kodaaaaaaaaaaaaa // keina

2011-12-06 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback