Krossa alla fönster, slå in hans dörr. Låt honom veta, att inget är som förr.

Denna fredag har varit mucho bien. Älskar speciellt sånna här idrotts lektioner som vi hade idag, bestod av en hel del skratt och ett farande fram och tillbaka i salen. Men iallafall, nu till det roliga! Nicki min brors tjej kom enda från lund för att överraska simon idag. Så kul! Visste dock allt ihop innan hon kom sen några veckor tillbaka, kan ju säga att han låg i chock när hon kom. Haha, stackarn fattade ingenting ;) Vi fixade tacos fram till kvällen och sen körde mamma mig till vani och där jag har spenderat hela kvällen med att sjunga, spela gitarr och titta på idol. Nu ska jag snart sova, ska sova sjukt länge imorgon. Så himla sköööööööönt!!! Berättar mer vad som händer imorgon. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback