I give my heart, cause nothing can compare in this world to you.

-
Igår hade vi spökboll, lekar, skumtomtar, peppakakor och underhållning av sångare i skolan. :) Bilderna som ni ser är min julklapp från Annie :* Tack! Idag har jag fixat lite på rummet och sedan fixat granen på mitt rum med Nicki. Ska vara med Annie senare och ikväll ska hela familjen äta julskinka och kolla på 'Tomten är far till alla barnen' Hoppas dock att det finns några köttbullar istället för skinkan! Hehe. Men nu ska jag röja på mitt rum så det ser fint ut. Puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

tröjan är riktigt snygg måste jag säga!

kram

2011-12-23 @ 19:43:01
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback