Hellre mycket av allt än lite av varje

Hallå i stugan. Idag är en dag som har bestått av huvudvärk exakt hela tiden.. Men jag överlevde så det var ju gutt ;) Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, käkade med familjen och sen suttit här och läst lite bloggar. Ska snart gå och duscha och läsa lite av en bok jag fick låna av Tanja. Sjukt spännande är den! Tror till och med att den är verklighetsbaserad. Men nu har jag inget att tala om för er mer än att min lilla annie ska krya på sig och ett grattis till emma som fyller år idag! :)
-
Suttit och garvat till denna lilla söta filur. Hahah så himla söt!!

Kommentarer
Postat av: emma

hihi du är ju för söt! taaaack :*

2011-12-13 @ 16:17:02
URL: http://emmanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback