Även om jag gjorde rätt hittade du fel.

VILKEN DAG!
skolan var bara bra, skönt att vara tillbaka. Efter idrotten var jag kvar i sporthallen för uttagning av fotboll. Och NEJ jag ska inte spela fotboll ;) Men kul var det iallafall! Drog till kalmar med Klara vid kvart över 4 för att handla julklappar. Hittade alla som jag behövde så det var kalas! Men resan slutar tyvärr inte här mina kära vänner, detta är bara början. När vi var i kalmar hann vi fastna i en hiss och vänta på en buss när jag egentligen skulle tagit tåg. Det låter knappast så speciellt men jisses vad jobbigt allt blev på 10 sekunder. Fick panik när vi inte kom ut från hissen så det var verkligen sista gången jag åkte hiss!! Sitter hos almida nu såhär när klockan slagit tolv och spökerna kommer, äter klementiner, peppakakor & vatten. Alltså är allt som det ska, i detta hus ska det bara ätas klementiner och peppakakor nämligen. Och möjligtvis lite fläskpannkaka från kocken peterpan som bor i huset.
--------
Imorgon ska jag plugga och vid fyra tiden ska jag bege mig till folkan där jag ska ta kort på några killar från klassen som ska sjunga. Farväl ungdomar, ska underhålla almis nu
-

Kommentarer
Postat av: jonna

usch, aldrig tyckt om hissar :( din stackare! <3

2011-12-18 @ 04:39:53
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback