take my breath away

Tjo! Sitter här och är ganska trött, tror faktiskt jag ska ta och sova så jag kan vakna i rimlig tid! Orkar inte blogga men bara för att jag är snäll så gör jag det för er skull eller ni som är intresserade.. Men skolan va chill, segt med alla överdrivet långa lektioner men dom funkar. Hade idrott i slutet som gick kanske bra :) Efter den stack Mevlana och jag till lindex och köpte present till Agnes. Och precis när jag skulle hem så träffade jag på Laura som jag inte sett på ett tag, snackade med henne i en halv timme eller något och sen drog jag hem :) Almida & Annie kom till mig och sen på kvällen gick Almida och jag en sväng. Fick även träffa Ante en kort stund, inte sett killen på ett tag så det var ganska ruuuligt att se honom igen! Efter Almidas o min runda så gick vi in till mig och käkade popcorn och degade vid datorn. Mys. Men nu ska jag tvätta av sminket och sedan sova. Vilken lycka att jag får sova längre än 07:00!!! Nehe, godnatt med er! :D
-
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback