hejhej sommar! eller?

''bättre köra all in och bli bränd än halvt in och bli bränd.
för skiter det sig blir man bränd i vilket fall som helst''
-
Duschad och klar för morgonen dagen, ryktas om att det ska bli bra väder! Men vi får se ;) Snackade precis med en bra liten vän och nu ska jag snart sova :) Hade jätte kul hos Jossan med Julia. Bra släkt dedära! Kan säga vad som kommer att hända i helgen och imorgon blir det att köpa present till min kusin Agnes, simma med Jossan och vara med annie på kvällen. På lördag vid 2 tiden åker jag o min familj till smedby för att fira Agnes o Henke med dom andra från släkten :D När vi kommer hem på kvällen så sticker jag till hanemåla där Vanessa & Stephi är så sover jag där! Gutt. På söndag blir det inte göra någonting, ångest för skolan på måndag.. Men nehe, nu borde jag sova för länge sen. TJAAAAAA :*
.
-
Hej jag heter samuel och gillar spanska lektioner medans min kompis ebba gillar min ajfåjn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback