Det är dags att glömma igår, leva för idag och be för imorgon

Heeeej. Halva dagen idag har mitt huvud varit som en tickande bomb. Har haft så ont i huvudet, jäklar alltså! En sak som har hänt idag är ju iallafall att jag, vanessa o stephanie ska göra uppvärmningen till skoljoggen nästa vecka :o Så där ska jag stå, göra bort mig för skolan.. yeye, bjuda på sig själv ska man väl också göra ;) Nu ikväll gick milton och jag runt sjön och sen har jag tagit det lugnt. Borde lägga mig tidigare idag så att jag mår bättre imorgon, men det gör jag nog! Nu har jag inte mer att säga, -Godnatt!
.

spring, spring!!

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

sv: du är söt finiis!:)

2011-08-29 @ 22:24:55
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback