Today was a fairytale

Igår:
Efter skolan satte jag mig i soffan med dator och bara slappade, skönt! efter en stund kom annie till mig, kollade på tv & käkade mat. på kvällen jag och almida runt lite överallt i nybro, verkligen skönt väder var det. :) framåt 12 tiden inatt träffade jag vickan, haha! dock inte så länge, men trevligt var det ju iaf ;)

Idag:
På morgonen kom min jobbiga kusin julia hit. haha, ne skojar bara.. hon är så snäll så! ;) idag skulle jag egentligen vatt med vickan men blev inte så, så vi skjuter upp det tills på onsdag istället tror jag. :) ikväll har jag några planer och det är att antingen blir det bowling med ett par eller så blir det en mys-film-kväll med jossan & julia, ska bli kul för det va längsen jag var med dom :D men nu ska jag fixa med lite annat, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback