lördag - söndag

Lördag:
vaknade vid halv 11, senare på dagen kom pappa och hämtade mig runt 1 & då drog vi till mormor och morfar där agnes också var. kom hem efter någon timme och då åkte simon, jag & pappa till farmor & farfar för att hjälpa dom och slänga lite grejor. på kvällen kom jossan och sune så då grillade vi, mums! vanessa & stephanie kom till mig också och sedan drog vi till marina där lidija, ardita, tami och mevlana var. rolig kväll! cyklade senare hem till vanessa i hanemåla med stephi där vi slocknade i en dubbelsäng runt 2 tiden.

denna lilla varelse är den finaste som finns :')






Söndag:
vaknade runt kvart över 10. var lagom trött då kan jag tala om, fick gå in till vanessas rum tidigt på morgonen för att dom två puckobarnen tog så mycket plats.. när vi vaknade vandrade vi till netto och köpte nutella och sen gick vi hem och gjorde amerikanska pannkakor. asgott! kom hem vid 2 tiden och satte mig ute i solen och försökte ge mig på och spela lite gitarr, gick så där.. haha! nu ska jag bege mig till en liten annie & sedan ska vi inviga hennes balkong, vilken känsla. love it :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback