igår - idag

Igår:
blev bowling, spelkväll och bakning! bra kväll blev det, så det va finfint :D runt 10 tiden stack julia och jag ifrån dom andra och stack och köpte alla ingredienser till chocklad-tårta. haha, vi är så duktiga vi ;) och efter vi hade fixat tårtan så kom ju självklart en liten sång fram:
''här står vi och diskar, diskar. så sune blir glad, tralalalalaa'' (8)
kom hem sent på natten & sen somnade jag! :)




Idag:
började morgonen med att plugga lite, sedan vid 12 stack jag till jossan & julia och kollade på filmen ''the reef'' en mycket spännande film och den var sann, fy vad hemskt! nu hade jag tänkt och fixa & städa i mitt rum och sen får vi se vad som händer, pussssss på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback