helgen

denna helgen har jag hunnit med detta;

Fredag efter skolan stack jag och ett par till och åt pizza på amigo, jätte kul faktiskt :) på kvällen kom vanessa & tanja till mig. då stack vi till stan för att se magnus bertnér. haha, så kul! träffade på roligt folk, så det va nice! :)




Lördag; igår fyllde jag 15 ååååår! tackar alla som var medverkande, tack för allt! blev även 1800 kr rikare, satt då fan inte fel :D på kvällen gick jossan & jag hem till henne och kollade på ''drag me to hell'' så jäkla äcklig!




oj vilken sexig kusin man har ;)



Söndag; vaknade kvart i 11, pluggade lite på so:n som vi ska ha prov på, på tisdag. i eftermiddag ska annie & jag gå ut och gå, ser mycket lockade ut efter som solen skiner ute. :) men det var väl det jag ville säga, hoppas eran helg har vatt bra, för det har min vatt!


Kommentarer
Postat av: ottilia

sv: fick du något fint? :)

kom till åkrahäll idag klockan 14:30 ;)<3

2011-04-10 @ 12:07:53
URL: http://ottiliagardhem.blogg.se/
Postat av: ottilia

gött! ;) du får göra en lapp som det står: HEJA OTTE på :D<3

2011-04-10 @ 12:13:50
URL: http://ottiliagardhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback