inte en bra måndag

gud vilken måndag säger jag bara!
allt har gått dåligt med denna dag verkligen, först blir lägerskolan inställd. alla i hela klassen va verkligen helt depp när vi fick reda på det. sen hade vi skolgotografering. kan aldrig bli bra. aldrig! haha. sen blir det as många sidor diagnos i engelska + att vi får diagnos i matte. och efter allt detta trodde jag självklart att mitt hår skulle bli cp men det blev det inte! blev jätte bra tyckte jag :) klippte topparna & slingade mig i ljusa slingor :) efter att jag va hos frisören stack jag hem åt lite och sen gick jag till annie. efter ett tag gick vi över till cajsa o ebba, spelade sällskapspel! hahha. men de va faktiskt rätt roligt :) sen vid 9 gick vi ut och följde ebba hem och sen vandrade cajsa & jag hem. bra slut på en konstig dag :)

bilder från ikväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback