dåligt med inlägg

just nu suger jag på att blogga! har haft en massa annat för mig helt enkelt :)
ikväll har jag varit ute med annie, ebba & cajsa. vi har varit ute och tagit lite höst bilder (a)
kanske inte så jätte seriösa men roligt va det iallafall! gick sen vidare till ishallen och kollade där ett tag. kom hem vid 8 och kollat på idol med mamma. hoppas verkligen att jay smith går vidare!!!!!! fy satan vilken röst! nu ska jag vänta på att cajsa loggar in på msn och skickar bilderna till mig. men de lär aldrig hända endån så, haha ;) opss.. nu loggade hon in bara för det! haha! aja, lär sitta här hela kvällen & inte göra någonting. skönt det också :)

gammal bild

Kommentarer
Postat av: ida

sötnos :)

läget med dig? <3

2010-09-29 @ 21:29:44
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback