baby from the start

''jag saknar dig inte, inte alls. bara att jag tänker på dig då & då.
och kanske lite för mycket ibland!''


fan vad kul gårdagen va! almida och jag höll på att dö av garv när vi stog i köket med peter och fixade mackor. hahah! :D kom sen hem på kvällen när jesper, sune, anton, jossan & simon va här hemma. satt o snackade och körde poker ;) sedan runt kvart i 12 bestämde simon och jag att vi skulle sova hos jossan. så vi traskade iväg hem till henne och somnade med en gång :) nu ska jag snart duscha och sen hem till annie, får se hur denna dag slutar =) puss ♥


♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: ida

sötiisar :)<3

2010-09-12 @ 14:59:49
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback