sweet dreams

Hate to be in love, so much stronger without it.

_________________________________________________________________________________________________________
hejsvejs, ikväll gör jag inte så mycket. sitter och lyssnar på denna låt just nu 
Kapten Röd – Trasig bra faktiskt :) hehe. idag har jag även praoat, helt okej var det väl idag. sista dagen imorgon där, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan igen, men kommer nog sakna dom lite. hehe(a) vet inte vad jag ska göra imorgon, men lär säkert bli almida på kvällen eftersom hon kommer till peterpan då :D men nu ska jag dra härifrån, vi hörs :*
& förresten, vi har fått snö i lilla nybro! fattar dock inte varför det va bra för. . . 



tummen upp för att det är fredag imorgon + helg! :D


Kommentarer
Postat av: AMPELOS

yeahh

2010-10-21 @ 20:55:31
URL: http://ampelos.se
Postat av: idagratte

coooling där ;) <33

2010-10-22 @ 06:57:24
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback