och så var det måndag igen

Minns -gårdagen.
Dröm -om morgondagen.
Lev -idag

__________________________________________________

sitter här och har precis ätit lite mat, ska snart börja med alla läxor som ligger här brevid mig. är inte ett dugg sugen på att göra dom, skulle helst vilja slippa göra alla läxor nu =) träffade även almida idag i skolan, känns som jag inte har sett henne på flera veckor eftersom hon har varit i stockholm sen förra veckan. men glad var jag iallafall för att ha träffat henne! :D men hör av mig sen när alla läxor är klara, och det lär ta ett tag till. goodbye!

coola brudar? japp!



Kommentarer
Postat av: ida

sv: duu är fin :D

2010-10-04 @ 19:41:28
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback