it's friday

Skolan var väldigt tråkigt idag, hade so prov på det också & det skulle inte förvåna mig ett dugg och det blir omprov på det. Politik är inte min grej kan jag säga! Men nog pratat om det. Skulle vatt med vickan med blir på söndag hoppas jag istället :) Var istället med en cool brud vid namn vanessa. Hon gjorde min kväll kan jag säga efter allt snack om vad som hade hänt under veckan. Hahaha! drog till donken senare på kvällen och därefter kom även stephi. Blev iallafall ett bra slut på kvällen! Kom hem runt 9 så då satte jag mig och kollade på idol lite. Nu ska jag inte göra så mycket mer än att gå och lägga mig tror jag, vi hörs imorgon. Ciao!


Kommentarer
Postat av: idagratte

sv: härligt :)

de är bara fint här ;)<3

2010-10-15 @ 23:51:29
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback