idag.. idag är en bra dag

skolan idag var lite seg men endån lite små kul. slapp hemkundskapen för att vi skulle ner till sorthallen och kolla på framtidsmässa. kul och träffa lite folk iaf =) gick sen tillbaka till skolan och hade skit kul lektionen med en grym lärare! jag svär, om jag hade han som lärare i skolan varje dag skulle jag älskat skolan! hahah, fan vilken cool kille :D gick in till almida en runda när jag kom hem också, ätit lite och nu ska jag fixa mig innan jag ska till stephanie. ska sen gå till stan med tjejerna på spökrundan, skriver kanske något ikväll. PUSS :)


Kommentarer
Postat av: idagratte

sötiis :)<33

2010-10-28 @ 20:05:48
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: idagratte

sv: du är mycke sötare snygggging! :)



ja såg dig också men samma här va massa på gång hela tiden ;) aww tack! :D<3

2010-10-28 @ 20:42:14
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback