here, without you

kanske lurar jag mig själv och
kanske minns jag nånting från längesen.
_______________________________________________________


har varit hemma ett tag nu, har även hunnit plugga på no:n. känns bra faktiskt :) om en timme eller något ska jag & annie ut och gå. tänker ta på mig halsduk och mjukisbyxor & hela köret för det är verkligen svin kallt ute! gillas inte ett dugg (n). vet inte vad som händer mer idag, är iaf JÄVLIGT glad över att jag aldrig behöver läsa utvandrarna mer <3333333333! hehe, men nu ska jag kolla om det har hänt något på facebook. puss! :D

klaris & ebbis

Kommentarer
Postat av: ida

guu vilka snyggingar :D<3

2010-10-06 @ 17:32:08
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback