lite tid över till det här :)

jag har insett att min senaste kyss: var med någon jag tycker om
jag har insett att: 8an är jobbig  
jag har lärt mig: plugga på saker i tid
jag trodde aldrig att: jag skulle sitta här just nu, haha!
jag lyssnar på: vad mina vänner säger, ibland (a)
jag pratar: ofta
jag älskar: vara med dom jag tycker om  
jag avskyr när folk: inte kan vara sig själva
min första riktiga bästavän hette: almida 
kärlek är: svårt & underbart
bästa tiden i mitt liv är: när allt går som det ska.  
jag har misst: en tand. haha 
om jag fick en sak i hela världen skulle de vara: en låda med pengar
jag är: snäll
när jag borstar tänderna: brukar jag inte stå still  
när jag lagar mat: tror jag alltid att det kommer gå åt helvete, hehe
det är charmigt när: någon säger något fint
jag är rädd för: äckliga små kryp
den värsta känslan är: när man ha bråkat med någon man tycker mkt om
den bästa känslan är: när allt är som det ska
jag är bäst på: prata
jag är sämst på: gå upp tidigt på morgonen
om jag var ett djur skulle jag vara: hund
jag kommer alltid att vara: jag  
det finaste som finns är: mina vänner
i sommar: kommer jag steka  
sist jag verkligen grät var: ingenaning
jag kan: cykla
jag kan inte: vara utan musik
när jag vill tänka går jag: & lägger mig
min mobiltelefon är: svart
när jag vaknar på morgonen: väcker min mobil mig
innan jag går och lägger mej: bruka jag tänka på lite allt möjligt
just nu tänker jag på: annie, om hon kommer snart  
bebisar är: små
idag har jag: städat
ikväll ska jag: vara med annie  
imorgon kommer jag: plugga kanske, eller nä
jag vill verkligen: lyckas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback