söndag -21/11

jag börjar tro att jag kan fortsätta utan dig.
för just idag är jag stark, just idag mår jag bra 
___________________________________________________________________________________


igår på kvällen var jag hemma hos almida en liten stund, kollade på ''så mycket bättre'' & sen stack jag till jossan & julia som hade precis kommit hem från ullared. faaaaan vad saker dom hade köpt :o haha, sjukt mycket! kollade iallafall på lite film och åt ostbågar lite senare. GOTT! var där hela kvällen och när jag kom hem somnade jag direkt. dålig dag men väldigt bra kväll :D idag vaknade jag vid halv 12 och sen pluggade jag en massa. tror jag ska städa på mitt rum senare och sedan fixa lite små saker. händer nog inte mycket mer idag :) skriver mer sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback