lördagen

igår runt halv 1 stack mamma, jag & pappa till stan för att handla lite. köpte även en ring på lindex, letat efter den ett tag så är verkligen glad att jag hittade den! :D hihi. sen stack vi till jossan och fikade där. mysigt :) efter någon timme så blev det jossan och jag själva så vi gjorde inte så mycket. kollade mest på när hon fixade sig ;) haha. sen när klockan blev 5 så bestämde vi oss för att spela kort tills alla skulle komma. från 5 till 8 satt vi och spelade kort. haha! skitlänge. tackar iallafall för en grymt kul dag/kväll! :D



-idag
precis när jag vaknade idag så satte jag mig och gjorde mina läxor, så nu har jag knappt ngn, bara spanskan och no:n. rätt skönt faktiskt :) ska snart gå och duscha för att jag ska dra mig till stan med annie. sen ikväll vid 8 ska jag vara hos jossan för att kolla på ''ensam mamma söker''. lär bli en bra dag! vi hörs, puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback