gårdagen - idag

IGÅR:

igår var jag med annie och sedan på kvällen kom jossan & julia och simons alla kompisar. väldigt rolig kväll vill jag säga :D kollade idol med julia & jossan och åkte även till coop & handlade en massa gott godis! åkte sedan hem o hade en lugn och rolig kväll med alla som va här, trevligt :) kvällen slutade med att jag blev en provdocka. fick massa möjliga frisyrer i huvudet. hehe.



IDAG:

idag har jag varit i kosta med mina kära kusiner jossan & julia. hittade en ring och ett par öronhängen, inget speciellt :) tackar iallafall för en bra dag! kom hem vid kvart över 4 och då stack jag och cajsa till coop för att köpa lite godis. har sedan varit hos mig och lyckats hitta på lite allt möjligt, gjorde även en video men den blev helt fail. hahahah! slutade med att båda cajsa och jag trillade. lyckat :D nu ikväll ska vi ut och gå lite, mysigt :) hör av mig imorgon tror jag, puss! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback