you're gonna crash

heeeeeej sverige. och kanske turkiet? vem vet! hahha, nej skojar bara! är på lite skämt humör nu bara(a). idag var skolan rätt seg men endån helt okej. tror gud har hört mina böner från igår, för det har ju varit stekhet här i lilla nybro! men sen vid 12 började det regna.. skit också. men fatta vad glad jag blev när jag rullade upp mina persienner och såg att det va sol ute :D? hehe riktigt glad blev jag faktiskt. efter skolan idag pluggade jag till engelskan och sedan kollade jag lite tv ohså, bara allmänt tråkiga saker. stack till annie vid lite över 7, snackade bara och kollade lite på tv. när jag kom hem så blev det glass och ett stort glas vatten. börjar bli orolig faktiskt, jag brukar aldrig dricka vatten.. hehe bara för de så ska jag ta mer vatten, hihihi busigt!


fick detta av stina igår, himla snäll du är gumman :) tackar dig ännu en gång!
(det är ett halsband för er som inte fattar)


Kommentarer
Postat av: stina

hihi gmn jag <3 dig!

2010-05-19 @ 18:28:39
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: ebba

stina <3 ebba :D

2010-05-19 @ 20:14:23
URL: http://ebbadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback