wiho

äntligen är headern och bakrunden och lite annat fixat på bloggen. gutt! får tacka samuel för att han va så snäll och gjorde en header till mig :) hehe. kom hem från skolan för cirka en timme sen, hade spanska sista lektionen och vi va as några så det va rätt chill. hela denna dag har gått riktigt fort asså. iallfall just nu har jag precis ätit, känner att jag måste plugga med jag orkar inte! känner som jag inte orkar någonting nu för tiden. tycker denna facebook grupp passar in på mig:
'' jag är inte lat, jag chillaR '' hah! aja nu får jag nog öppna spanska boken och plugga aslet av mig. ikväll sticker jag nog in till almida efter att hon har kommit hem från sitt kalas, hehe. lillen har ju fyllt år. hähä, liten hon är =) nehe nu sticker jag, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Schmeul

Nemas problemas (Y)

2010-05-26 @ 17:22:42
Postat av: ebba

wiiiiee :)

2010-05-26 @ 17:28:06
URL: http://ebbadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback