when i look at you

tjooohej, gud vad trött jag va igår! haha. somnade direkt efter jag hade läst en tidning om SE&HÖR. sov till typ halv 11 så det va skönt :) och nu har jag iallafall precis ätit frukost. funderar om jag ska ta och ringa annie så vi får bestämma hur det blir idag. och vickan ska också vara med så det ska bli kul =) men efter jag har ringt annie ska jag ta och hoppa in i duschen och sen fixa till mig. får se om jag hinner skriva ett inlägg innan jag sticker, men det märker ni. hehe :) puss


Tami and ebbie♥ , hehe :)


Kommentarer
Postat av: Tamara

haha så ful jag blev, men du är fin som alltid. Älskar dig ebbielicious (L)

2010-05-29 @ 13:19:20
URL: http://tami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback