snurra min jord igen

dagens låt: Carolina Wallin Pérez – Pärlor

helt okej dag, rätt tråkigt att vädret har blivit piss igen. annars har dagen rullat på, dom nya sjuorna va i skolan idag. kommer ihåg när jag skulle träffa min nya klass. och den enda tanken jag hade i mitt huvud var
- '' vad fan gör jag här? jag vill till min gamla klass igen! ''
men det löste ju sig hur bra som helst! jag har verkligen jätte roligt med min nya klass :) hehe, nej nu får vi prata om något roligare, haha. finns ju inte så mycket kul att snacka om men jag ska iallafall snart till almida när det har slutat regna.. sen kommer annie dit =) kul ska vi ha! men nu tänker jag kila vidare. puss :)




Kommentarer
Postat av: emelie andersson

söt du är! :)<3

ses snart?(a)

2010-05-12 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback