ÖVEEEERLYCKLIG!

skämtar verkligen inte när jag säger att jag är klar med min hemtenta!!!!!!!!! åhhh, GUTT ELLER VADÅ!? fatta vad sjukt jobbigt de va eller? :o as mycket skrev jag. nästan 3 sidor typ.. kanske inte låter mycket men de var det iallfall! ;) tror jag har för mycket energi i kroppen. vill bara ut och springa av mig allt :D ut och springa nu hade varit jäkligt skönt säger jag bara. men lite tråkigt att jogga själva bara.. ni kanske undrar varför jag inte har skrivit något idag på min käre blogg. och de är därför att jag har varit på stan med min kära mamma :) fundation och puder och en bh blev det för er som ville veta vad jag köpte. nä nu ska jag gå och hämta ett stort kallt vattenglas. PUSS

såhär kul kan man ha på en svenska lektion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback