LYCKLIG!

ebba är sjuuuukt lycklig för annie är hemma :D
mycket brabra. dagen har gått as snabbt idag, först engelska med glosförhör sedan bild, mat, musik, svenska, SO och tillsist elevensval. bara tråkiga saker typ, fast bild och musik är typ det roligaste =) hehe nu vet ni det också! aja men iaf, slutade 10 i 4 sen körde jag hem cajsa, pluggade även på min spanska när jag kom hem. sen sprang jag hem till annie! okej sprang kanske va och ta i men ni fattar :)? har saknat den bruttan juuuuu!!! men nu när hon är hemma så är allt som vanligt :) gutt. ikväll gick cajsa och jag en låååång runda med milton, så skönt! kom hem vid kvart/10 över 9 så har inte hunnit göra någonting, bara käkat :) men nu orkar jag inte skriva mer, puss! och förresten, ny header kommer snart men vet inte när..


bilder från idaaaag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback