lyckad kväll :D

dålig uppdatering jao!
men satt knappt ett skit vid datorn igår, skrev ett inlägg och inget mer. men min gårdag va iaf sjuuuuukt kul! först kom V och S hit, snackade åt och lite till. sen stack vi ner till sjön och mötte massa folk! tamara lidija och marina skulle gå med oss så vi mötte dom där efter ett tag. jätte kul va det! :) senare på kvällen stack vi till stan och mötte emma och ami!!! åhhh vad jag har saknat honom! inte träffat han på typ 3-4 år eftersom han har flyttat till trelleborg (heter de så? men aja) va jätte kul att se han igen :) sen skulle alla hem så då träffade jag cajsa så vi stack till ebba och sen gick vi till cajsa och åt tårta och fixade en film. haha. sen stack vi hem till mig och hade massa mysigt =) så lyckad kväll asså, hehe :) och idag vet jag inte vad som händer, men ikväll ska jag se joe labero med bror min. kulkul :) skriver nog mer senare, puss


Kommentarer
Postat av: emelie

sötnos :)<33

2010-05-02 @ 21:37:49
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback