lördag

sitter här och sjunger mig hes på håkan hellström alla låtar, ruskigt bra är han!
idag har annie och jag varit i kalmar. hittade endel faktiskt och det är ju alltid kul :) i bussen hem mötte vi på anton, så vi satt med han till nybro. hehe. brukar alltid vara så segt att åka buss men denna gången gick det snabbt som tur va, hatar och åka buss.. får alltid sån huvudvärk (N) men iallafall, smart som jag är så glömde jag nycklarna hemma! ingen va hemma, simon jobbade och mamma o pappa hade åkt till öland. så jag fick sticka in till annie. sen runt 5 när dom kom hem så stack jag hem och då åt vi. hehe. kul och veta va? nej inte ett skit, men jag har ju inget att skriva om :o aja detta va iallafall min dag, kul hade jag :) nu tror jag att jag ska gå ner och kolla om någon rolig vill kolla tv med mig. puss!


annie spelar piano och jag posar. hhehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback