kul rubrik

ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte den av billiga människor.

heeeeeeej, inte hunnit blogga idag tyvärr. hann ett litet inlägg på morgonen bara. helt okej i skolan. mindre okej att vi fick ett oförberätt prov i matte. men det gick rätt bra tror jag, kändes så iallafall :) vi fick veta på våra SO prov idag också. åhhhhhh fan vad jag skrek av glädje!!!!!! gud vad nöjd jag blev, hade 14,5 och det skulle man ha för att bli godkänd. och jag låg precis på gränsen! HAHA man gud vad glad jag blev att jag inte hade behövt göra om de :) men det va sjukt svårt, sa till och med läraren. så är jätte nöjd! :D efter skolan stack jag till almida och vi var i några timmar och sen skulle hon iväg till öland. och när jag kom hem åt vi och sen satte jag mig vid datorn. sen vid 9 eller något sånt stack jag ut och mötte vickan :) sen gick vi till stan och mötte kim. gud vad kul vickan och jag har haft ikväll. hahha, jag har det iallafall. speciellt när vi gick hem och det spöregnade! hahaha. va hemma för 45 minuter sen typ. och nu sitter jag här och tror jag ska gå ner och hämta lite vatten för jag är verkligen jätte törstig :o haha, puss vi hörs imorgon =)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback