jag hör hemma i din famn

jag va rätt duktig förut, städade både mitt rum och fixade lite saker nere. var jäkligt taggad på att ut och springa förut men problemen var bara:
1. det va kallt.. (tror jag, hehe)
2. jag ville men inte min kropp

men jag städade istället, nu funderar jag på om jag ska gå ner och fixa frukost till mig själv. är hemma själv eller ah simon är också hemma men han märks knappt så han räknas inte..heh(a) sen efter jag har ätit går jag nog och duschar och sedan väntar jag på att annie ska ringa mig så jag kan dra hem till henne :) vet inte hur länge jag stannar där för hon skulle iväg så vi får se. ikväll sticker jag säkert in till almiiis och tar det lugnt :) nehe nu är jag hungrig, ha det bäääst! byye


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

näe, vad fin bild! :D<3

2010-05-10 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback