jag hatar åska

åskan gjorde så vi förlorade internet hela dagen igår!!!! åhh snacka om att jag va ledsen eller :( började åska i hela nybro i fredags natt eller om de är torsdags natten man säger? aja jag vet inte men de va iallafall åska någon natt(a), verkligen sjukt läskigt. först vaknade jag och trodde de va värsta vulkanen och att hela världen skulle gå sönder. tror inte jag var ensam om de heller. men sen lyckades jag somna om som tur var iallafall :) aja är fortfarande arg på åskan, den förstörde också så den bärbara datorn inte funkar eller ah, det fnns inget internet på den. åt helvete med åskan rent ut sagt!! igår va när jag kom hem stack jag in till almida, hennes telefon, dator och tv funkade inte. så vad fanns det och göra? :o inte ett piss. satt och degade i soffan, är nog mest det som vi är bra på. haha :) sen skulle almiis iväg så annie kom hit och stannade till kvällen. när hon stack kollade jag på eva & adam, lätt den bästa serien som gjorts asså! :) hähä älskar tooobbe<3 ne men de va typ det som hände. idag tidigt på morgonen stack jag med annies familj till kalmar. hittade en t-shirt och en jeans/shorta eller något sånt, hehe. as fin är den, tycker iallafall jag. hehe! ikväll så åt vi grillat usch så gott asså. men nu ska jag försöka få med mig annie ut, vi ses! puss. långt inlägg men det fanns så mycket att berätta.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback