igår (lördag)

shoo. orkade aldrig blogga igår när jag kom hem, så därför gör jag det nu istället! efter jag hade fixat mig och allt så stack jag till annie, och vi gick och mötte vickan. sen hem till mig och skulle kolla på film :) men hann inte så mycket på den för annie skulle äta, så vickan och jag stack upp till coop och köpte sjukt mycket godis. ingen åt ju typ så har massa kvar nu. men när vi kom hem igen så fortsatte vi kolla på filmen, annie kom ju tillbaka också :) efter att filmen va slut så gick vi till stan och skulle möta simon. sen gick vi till gungan men de va tråkigt där så vi gick hem till mig istället. sen fick vi något utbrott så vi sa att vi skulle sminka simon, haha! fan vad kul det va. jätte söt blev han, hähä. men sen skulle tyvärr annie hem så då stack vi till amigo, lite små kul när vickan och simon skulle äta någon fefferoni eller va de heter(a) haha, stackars vickan:D sen gick vi till gungan igen och hoppade &gungade. haha, blev barn på nytt(a) jäkligt kul va de iallafall! men sen vid 10 stack vi hem. och då deggade jag med annie på msn hähä, riktigt kul dag hade jag med er 4 :) får göra om någon dag tycker jag allt. =) 


me love you!


Kommentarer
Postat av: anniedenbästa

jag älskar dig mest ♥

2010-05-30 @ 11:32:24
URL: http://annnnnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback